Границя
Границя
©2016 Всі права захичені. Сайт розроблений для здачі КПІЗу
Сайт створено у системі uCoz

Блог

Швидкі рішення для поліпшення сайту

SEO-стратегія

У вас є чітка стратегія SEO, яку ви розробляєте на основі досліджень, які зачіпають ваші перспективи, найбільш актуальні питання і проблеми. Для початку ви визначаєте, які слова і фрази необхідно використовувати для пошуку інформації про вашу компанію в Інтернеті.

Кожна сторінка на вашому сайті і блозі повинна бути оптимізована під кілька ключових слів і фраз, щоб пошукові системи краще ранжирували ваш сайт.

Якщо ваша організація ще не веде блог, варто задуматися про його створення. Блог буде служити для ваших читачів джерелом нової та цікавої інформації. Статті повинні бути SEO-орієнтованими, щоб залучити більше трафіку на сайт.

Оцініть сторінки вашого сайту і статті, чи дійсно вони привертають стільки трафіку, як ви очікували. Визначте чи використовуєте ви ті ключові слова, які дійсно допомагають просувати ваш сайт. Цілком можливо, що вам варто їх змінити, щоб домогтися кращих позицій в пошуку.

У ваших силах оптимізувати сторінки сайту і статті для того, щоб просувати сайт. Чи кожен елемент на сторінках сайту оптимізовано? Багато ігнорують цей етап в заповненні контенту, а потім скаржаться, що не досягають очікуваного результату. Тому все: від назв файлу, заголовків і зображень до відео-контенту і таблиць – має бути оптимізовано.
Якщо ви спостерігаєте, що трафік на сайт зменшився, це сигнал того, що настав час і варто вжити відповідних заходів щодо зміни стратегії.

Більше можливостей для конверсій

Вхідний маркетинг – це те, на що реагують ваші майбутні клієнти. Якщо всі кнопки із закликами до дії на вашому сайті обмежуються «приєднуйтесь», «пожертвуйте», «беріть участь», ви втрачаєте багато можливостей і клієнтів, відповідно.

Більшість відвідувачів вашого сайту не готові прийняти важливі для них рішення відразу. Але це не означає, що ви не можете вплинути на те, щоб додати їх контакти в свою базу даних.

Виберіть один з найрезультативніших і безкоштовних ресурсів і зробіть цей ресурс основою контент-стратегії, а доступ до нього закрийте.

Один зі способів отримати необхідні контакти від потенційних клієнтів – надати їм цінну інформацію. Це відправна точка активних відносин між вашою компанією і клієнтом, яка дозволяє вам обом дізнатися більше один про одного, що в ідеалі  закінчиться продажем.
Розміщення кнопок, які закликають до дії, на ваш закритого типу контент по сайту забезпечить хорошу точку входу для людей, які ще тільки шукають інформацію і не готові поки зробити покупку.

Мобільна версія

Ваш мобільний сайт не може бути просто зменшеною версією вашого основного сайту.
Взаємодія з відвідувачами через мобільну версію сайту дуже відрізняється від звичайної. Трохи більше половини всіх цифрових засобів масової інформації споживається за допомогою мобільних пристроїв, так що подбайте заздалегідь про те, щоб у вас була і мобільна версія сайту.

Давайте почнемо з головного. Чи використовуєте ви адаптивний дизайн? Так як на мобільному пристрої, користувачі будуть бачити менше на самому екрані, переконайтеся, що відразу буде зрозуміло, чим ви займаєтеся, які послуги надаєте, і змотивуйте їх переглянути сайт цілком.

При розробці мобільної версії, розбийте блоками текст і зображення, щоб візуально картина була привабливою, а не відразливою.

Обов’язково створіть кнопку для зв’язку з вами, для тих людей, хто хоче отримати дзвінок від ваших фахівців для консультації. Переконайтеся, що всі кнопки зручно розташовані на мобільному екрані і помітні для відвідувачів.

І наостанок, Google постійно змінює свої правила, і вже давно всім відомо, що наявність адаптивного дизайну позитивно впливає на пошукову видачу.

Оптимізація являє собою нескінченний процес. І незважаючи на те, що сфера діджитал-маркетингу постійно змінюється, завжди можна використовувати невеликі інструменти для поліпшення сайту, в періоди між глобальними маркетинговими компаніями.